اهداي 5300 مترمربع زمين به آموزش و پرورش
نوشته شده توسط : سوران زندی
از سوي خيرين دهگلاني انجام شد؛
اهداي 5300 مترمربع زمين به آموزش و پرورش

خبرگزاري کرد نیوز: رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان دهگلان گفت: از سوي دو خير دهگلاني 5 هزار و 300 متر مربع زمين به اين اداره اهدا شد.

منصور منصوري امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارکرد نیوز در سنندج با بيان اين خبر اظهارداشت: اين اقدام خيرين در راستاي كمك به امر مقدس مدرسه‌سازي و در راستاي رفع كمبود فضاهاي آموزشي انجام شده است.


وي افزود: از اين 5 هزار و 300 متر مربع زمين يك قطعه به مساحت 3 هزار و 750 متر مربع در روستاي هليزآباد و قطعه ديگري به مساحد يك‌هزار و 600 متر مربع در روستاي كاكه جوب به آموزش و پرورش اهدا شده است.


وي با اشاره به اينكه زمين‌هاي اهدايي خيرين در روستاهاي ياد شده صرف مدرسه‌سازي مي‌شود، خاطرنشان كرد: سال آينده يك باب مدرسه دو كلاسه در روستاي كاكه جوب توسط اداره كل نوسازي استان كردستان احداث مي‌شود.


رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان دهگلان ادامه داد: در روستاي هليزآباد از توابع اين شهرستان نيز توسط يكي از خيرين مدرسه‌ساز دهگلاني يك باب مدرسه احداث مي‌شود.


منصوري كمك به مدرسه‌سازي در راستاي فرآهم كردن زمينه تحصيل دانش‌آموزان را امري ضروري و اقدامي خداپسندانه بيان كرد و يادآور شد: خيرين مدرسه‌ساز بانيك انديشي و اهداي مال خود در راستاي تحقق هدف ياد شده تلاش ارزنده‌اي انجام مي‌دهند.


وي با اشاره به اينكه خيرين با كمك‌هاي خود كمبودها را جبران مي‌كنند، ادامه داد: اين حركت خيرين كمك به توسعه فرهنگي منطقه است.


وي در پايان سخنان خود اضافه كرد: حضور خيرين در عرصه‌هاي مختلف مي‌تواند متوليان آموزش و پرورش را ياري دهد و زمينه ايجاد تحولات گسترده آموزشي و فرهنگي را فراهم كند.




:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: